آموزش وردپرس

كه با پرداخت هزينه مي­تونيد آن را دانلود كنيد به نسبت نسخه رايگان خود امكانات بيشتري را به شما مي­دهد، به­عنوان مثال در نسخه رايگان اين افزونه شما مي­تونيد فقط يك كلمه كليدي انتخاب كنيد اما در نسخه افزونه Yoast SEO Premium ديگر كلمات كليدي كانوني بيشتري را تا 5 كلمه مي­تونيد اضافه كنيد، همچنين در نسخه premium اين افزونه شما در وب­سايت خودتان مي­تونيد تبليغات سايت را حذف كنيد. كه با پرداخت هزينه مي­تونيد اون رو دانلود كنيد به نسبت نسخه رايگان خود امكانات بيشتري را به شما مي­دهد، به­عنوان مثال در نسخه رايگان اين افزونه شما مي­تونيد فقط يك كلمه كليدي انتخاب كنيد اما در نسخه ديگر كلمات كليدي كانوني بيشتري را تا 5 كلمه مي­تونيد اضافه كنيد، همچنين در نسخه premium اين افزونه شما در وب­سايت خودتون مي­تونيد تبليغات سايت را حذف كنيد.

اگر براي بهبود سئو سايت خود برنامهريزي جدي داريد و براي اين كار هزينه ميكنيد، استفاده از افزونه سئو وردپرس ميتواند مانند يك قطب نما، مسير حركت صحيح را به شما نشان دهد. مسير راهنما يا همان مسير كاربر شما به دلايل مختلف مي تواند بي نظم شود. مدير ريدايركت به شما امكان مي دهد دقيقاً اين كار را انجام دهيد: پس از حذف يك نوشته يا برگه ، افزونه از شما سؤال مي كند كه با URL قديمي كار كنيد يا اينكه در همانجا مي توانيد آدرس صفحه ديگري را بدهيد تا وقتي كاربر به آن صفحه حذف شده مراجعه كرد به صورت اتوماتيك به صفحه جديد تغيير مسير داده شود. همانطور كه در عكس پايين ميبينيد، امكانات افزونه yoast seo premium به چند بخش كلي تقسيم ميشه كه در هر بخش چندين امكان در اختيار شما قرار ميگيره.

شما با استفاده از امكان ريدايركت اين مشكلات و از قبيل چنين مسائلي را بدون نياز به پشتيبان و تنها با استفاده از ريدايركت منيجر در افزونه سئوي وردپرس حل خواهيد نمود . جاي نگراني نيست. Yoast SEO دقيقاً بر اساس تحقيقات علمي در مورد قابليت خواندن، و با نمره دادن و نمايش مشكلات به شما مي گويد كه دقيقاً افزونه Yoast SEO Premium چه كاري را انجام دهيد تا متن شما خوانا باشد. حذف متغيرهاي replytom: بطور كلي هيچوقت سايتي تا آن اندازه رشد نكرده كه بخواهد اين گزينه را فعال كند! يوست سئو يكي از افزونه هايي است كه قطعا با آن روبرو خواهيد شد. همچنين ما در دستيار سئو ضمن ارائه افزونه و پلاگين يوست سئو پرميوم با بهترين قيمت خريد ، آموزش رايگان كار با اين افزونه را نيز براي شما قرار داده ايم. اگر مدير يك وبسايت هستيد همين حالا با خريد افزونه يواست سئو Premium با قيمت باور نكردني ، قدم موثري در جهت آناليز و بهبود كيفيت محتوا هاي خود برداريد.

وب سايت شما مي تواند همان محتوا را در آدرس هاي مختلف نشان دهد، كه ممكن است گوگل را گيج كند: به اين مسئله يك محتواي تكراري گفته مي شود. بخش سئو در اين باكس همان بخش كاربردي است كه شما بايد براي تك تك صفحات خود بررسي كنيد. تنظيمات رسانههاي اجتماعي در افزونه Yoast SEO وردپرس براي تك تك مطالب وجود دارد و بايد انجام شود. پخش اين كلمه كليدي به طور مناسب (نه خيلي زياد و نه خيلي كم) بايد در متن وجود داشته باشد. اگه سئو تكنيكال شما مناسب نيست، بسياري از موارد زير ممكنه به نظرتون منطقي نباشه! يعني بايد به مقدار مناسب كلمه كليدي در متن تكرار شود. كليد واژه يا به اصطلاح Focus keyword شامل كلمات كليدي محتواي ما هستند كه ما با بررسي اين كلمات مي تونيم محتواي خود را براي كلمه مورد نظر آناليز كنيم و در راستاي مورد نظر به سئو كردن محتوا توسط اين كلمه بپردازيم.

با افزونه Yoast SEO Premium ، مي توانيم تضمين كنيم كه شما بهينه ترين محتوا را با جديدترين الگوريتم هاي گوگل منتشر مي كنيد و همچنين هيچ افزونه وردپرس ديگري به چگونگي ديدن متن شما در گوگل حتي نزديك نمي شود! هيچ نسخه ديگري از اين افزونه در جهان وجود ندارد كه تمام اين ويژگي ها را يكجا داشته باشد. امروزه بسياري از وبسايت هاي زنده در ايران و جهان از CMS هاي مختلفي چون جوملا، وردپرس، دروپال و … در نهايت اين بخش، نمونهاي از چگونگي تأثيرگذاري تنظيمات رسانههاي اجتماعي را بر روي همه مطالب نشان ميدهد. يعني اگر اين گزينه روشن باشد و شما يك پستي را در سايت خود مشاهده كنيد، در بالا يك چراغ بهصورت سبز، قرمز يا نارنجي به شما نشان ميدهد كه اين پست ازنظر آناليز سئو چه وضعيتي دارد، همانطور كه گفتم اين مورد كاملاً بستگي به كلمه كليدي دارد كه شما روي سايت خود قرار ميدهديد.

 

https://academybaran.farsiblog.com/1400/05/03/%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D9%86%D9%87-Yoast-SEO-Premium-%D9%82%D9%88%DB%8C%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%B3%D8%A6%D9%88/


ات مرتبط:

برچسب‌ها:


1400/5/13  | ۱۵ | newspaper |

ووكامرس (Woocommerce) و ايزي ديجيتال دانلودز (EDD) دو افزونه محبوب وردپرس براي ساخت سايت فروشگاهي هستند. به جز ووكامرس و ايزي ديجيتال دانلودز افزونههاي زيادي براي ساخت فروشگاه اينترنتي با وردپرس وجود دارد. همچنين اگر توانايي و يا مهارت ويژه اي مثل آموزش ساخت فروشگاه با ووكامرس طراحي يا آموزش در زمينه خاصي را داريد، ميتوانيد با راه اندازي يك سايت تمام اين توانايي ها را براي اينجا همگان به معرض نمايش بگذاريد. يكي از ديگر از دلايل محبوبيت بسيار بالاي سيستم مديريت محتواي وردپرس همه كاره بودن آن است يعني شما هر سايتي با هر امكاناتي كه بخواهيد را مي توانيد با وردپرس راه اندازي كنيد .

در اين آموزش ها شما طراحي يك سايت شخصي يا فروشگاهي را بدون كدنويسي خواهيد آموخت. به همين دليل بايد تمام موارد امنيتي را در سايتتان رعايت كنيد. به همين دليل خطرات و تهديدهاي امنيتي هميشه در كمين سايتهاي وردپرسي هستند. قبل از اين كه فروشگاه شما به صورت كامل آماده شود بايد به سراغ تنظيمات امنيتي سايت برويد. البته يكسري تنظيمات هم دارد كه با توجه به نوع سايتتان آموزش ساخت فروشگاه با ووكامرس بايد آنها را انجام دهيد و براي همه سايتها يكسان نيست. LearnPress چندين قابليت هم دارد كه براي استفاده از آنها بايد هزينه پرداخت كنيد. مورد اول اين است كه قالب سايت را بايد از جايي دريافت كنيد كه معتبر و شناخته شده باشد. نرم افزار وردپرس را بايد روي هاست نصب كنيد. با وردپرس طراحي سايت ديگر نيازي به كد نويسي ندارد بخصوص اين روز ها كه افزونه هاي پيشرفته صفحه ساز گرافيكي براي وردپرس منتشر شده است و شما با انتخاب يك قالب رايگان از مخزن وردپرس و نصب افزونه صفحه ساز مد نظر خود ميتوانيد بدون حتي يك خط كد نويسي سايت خود را طراحي و پياده سازي كنيد.

پس از خريد دامنه و ميزبان حالا اين سوال براي ما پيش مي آيد كه چگونه وب سايت بسازيم؟ يعني به صورت پيش فرض قابليت ساخت فروشگاه اينترنتي را ندارد. اما قبل از نصب افزونه بايد قالب فروشگاهي را روي وردپرس نصب كرده باشيد. البته لازم است قبل از مشاهده آن دوره شما با وردپرس كامل آشنا شده باشيد و اين دوره رايگان را سپري كرده باشيد. براي داشتن درگاه پرداخت در سايتتان بايد اول از همه يكي از شركتهاي ارائه دهنده درگاه پرداخت را انتخاب كنيد. حتي اگر در زمينه سئو فعاليت ميكنيد، آموزش هاي آموزش ساخت فروشگاه با ووكامرس من كليدي ترين نكات و مهمترين مباحث رو پوشش ميدن كه براي حرفه اي ها هم نكته هايي براي يادگيري دارند. مهمترين كار در تامين امنيت سايت وردپرسي اين است كه هسته وردپرس، افزونهها و قالب سايتتان هميشه به روز باشد. محدوديت خاصي براي عنوان مطلب وجود ندارد ولي پيشنهاد ميشود آن را كوتاه بنويسيد و كلمه كليدي را در آن جاي بدهيد تا نام سايت هم در آن قرار بگيرد.

به همين دليل افزونهها و قالبهاي زيادي براي آن درست شده است. درست است كه وردپرس به راحتي نصب ميشود اما بعضي از مراحل نصب آن ممكن است براي شما كمي پيچيده باشد. معمولا طراحي سايت را همه شامل دانش برنامه نويسي و نوشتن ميليون ها خط كد ميدانند، درست است اما نه با وردپرس ! پس بهتر است كه چگونگي راه اندازي سايت را آموزش ببينيد. در واقع وردپرس و همچنين قالب ها و افزونه هايي در اين سيستم تعبيه شده اند، كه توسط برنامه نويسان حرفه اي كد نويسي شده اند و به يك فرد مبتدي جهت راه اندازي آموزش ساخت فروشگاه با ووكامرس يك وبسايت بسيار كمك مي كنند. از اين رو در اين آموزش تصميم گرفته شد تا از صفر تا صد طراحي سايت يعني هم نحوه طراحي شيك و زيبا سايت و هم افزودن انواع امكانات اختصاصي و فوق العاده رو بدون يك خط كد نويسي به شما دوستان عزيز آموزش دهيم. شما با شركت در دوره آموزش مديريت سايت با وردپرس در يك جلسه 4 ساعته، ميتوانيد به صورت حرفه اي و اصولي سايت خود را با اين سيستم مديريت محتوا مشهور مديريت كنيد و كسب و كار اينترنتي خود را راه اندازي كنيد. با استفاده از ووكامرس مي توان فروشگاه حرفه اي فروش محصولات مجازي و واقعي تا انواع فروش محصولات مختلف را ايجاد كرد.

منبع: https://www.monsterinsights.com/how-to-create-a-woocommerce-store/


ات مرتبط:

برچسب‌ها:


1400/4/16  | ۱۶ | newspaper |

هزينه اين كار بستگي به قالب داره ساده , حرفه اي و … آموزش وردپرس wordpress - يادگيري وردپرس - آموزش وردپرس رايگان ، ارائه مطالب و مقالات آموزشي به صورت ويدئو رسانه و محتواي غني براي كسب مهارت در زمينه مديريت و طراحي وب سايت هاي وردپرسي و استفاده از تجربه وردپرس كاران طراحي سايت رايگان با وردپرس حرفه اي . همچنين بهترين موارد را براي بهره برداري در سايت شما پيشنهاد خواهيم كرد. قالب سايت را بهينه كنيد تاكه به ديتابيس كمتري نياز داشته باشيد. به سايت خود بازگرديد و سعي كنيد يك خبرنامه ايميلي راه اندازي كنيد تا بعدها در بازاريابي ايميلي هم از آن استفاده كنيد.

در اين آموزش راه اندازي سايت با وردپرس علاوه بر يادگيري كار با محيط وردپرس و پنل مديريتي، با نصب قالب و چند افزونه كاربردي و همچنين نحوه راه اندازي سايت آشنا خواهيد شد. در اين دوره شما از صفر تا صد طراحي سايت با وردپرس را ياد خواهيد گرفت. بعد هم اين فايل را داخل هاست آپلود طراحي سايت رايگان با وردپرس كرده و آن را از حالت فشرده خارج كنيد. توجه داشته باشيد بعد از آپلود حتما فايل را از حالت فشرده خارج كنيد . در وردپرس شما نياز به هيچ دانش برنامه نويسي نداريد و ميتوانيد به سادگي سايت خود را با نصب وردپرس، قالب و افزونه هاي مورد نيازي طراحي و پياده سازي كنيد.

البته شما براي انتخاب نام مورد نظر خود فرصت هاي ديگري هم خواهيد داشت. البته باز هم در اين بخش ميتوانيد براي اينكه مبلغي را براي دامنه هزينه نكنيد, دامنه را به صورت رايگان ثبت كنيد ولي ما توصيه نميكنيم. مثلا يك بار از شركتي كمتر شناخته شده هاست خريدم و سايتم را روي آن راهاندازي طراحي سايت رايگان با وردپرس كردم. مرحله بعدي انتخاب هاست مناسب ميباشد. در حقيت هاست يا سرور مانند كامپوتر من و شما ميباشد يا اين تفاوت كه قدرتمندتر است و اينكه از تمامي جاهاي دنيا ميتوان به آن دسترسي داشته باشيد.

هر صفحه بايد فقط يك تگ H1 داشته باشد، شما بايد اين تگ را به گونه اي بنويسين تا كلمه كليدي در آن قرار گرفته باشد و هم عنواني باشد كه در نگاه اول جداب باشد و باعث افزايش نرخ كليك (CTR) شود، چون نرخ كليك يكي از فاكتور هاي گوگل ميباشد. پلاگين هاي متعددي براي كارهاي سئو سايت هاي وردپرسي وجود دارد كه مهمترين آنها Yoast SEO ميباشد كه اتفاقا در اين ويدئوي آموزشي كاملا در مورد اين پلاگين طراحي سايت رايگان با وردپرس با شما صحبت نموده ايم. اولين قدم براي افزايش امنيت وردپرس، تغيير آدرس ورود به پنل مديريت آن ميباشد. بعد از گرفتن درگاه پرداخت، يك پنل كاربري براي نمايش تراكنشها و اطلاعات لازم براي اتصال سايت به درگاه پرداخت را دريافت ميكنيد. در صورتي كه ميخواهيد سيستم همكاري فروش را روي سايتتان داشته باشيد بايد از افزونه AffiliateWP استفاده كنيد.

https://nicepage.com/wordpress-themes


ات مرتبط:

برچسب‌ها:


1400/4/16  | ۱۶ | newspaper |
[ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر